om mig

Hej! Detta är då jag:



Jag heter Lina och är arton år. Men jag fyller snart nitton, om mindre än en månad faktiskt!
Jag tog studenten tidigare i år och gick då en linje som heter Naturbruk med inriktning på trädgård.
Blommor och sånt är jag väldigt förtjust i och trivdes som fisken i vattnet på min underbara skola. Jag bodde till och med där, på internat. Det var den bästa tiden i mitt liv.

Men jag tog som sagt studenten i år och nu har jag börjat på högskola och känner mig gammal. Jag har börjat plugga till studie- och yrkesvägledare och än så länge är det roligt. I framtiden vill jag jobba på en skola.

Jag bor tillsammans med min familj som består av mamma, pappa och en bror. Vi har två katter som är söta men mest av allt skulle jag vilja ha en kanin också.

Om ni undrar något med får ni gärna fråga.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0